28 Ocak 2010 Perşembe

Özge Özpirinççi’nin Makyaj Çantası ve Güzellik Sırları


İlk defa karşımıza çıktığında bir reklamda yüzünü büyük bir keyifle çikolatalı keke bulaştıran Özge Özpirinççi’yi daha sonra Cesaretin Var Mı Aşka? dizisinde izledik. Bu aralar bir anne-kızın hikayesini anlatan Melekler Korusun’da üniversite hayatına ayak uydurmaya çalışan 18 yaşındaki bir genç kızı canlandıran oyuncu, dizideki doğal görüntüsünün aksine gerçek hayatmda renkli makyaj yapmayı çok sevdiğini söylüyor. Makyaj çantasında siyah bir maskara, pembe bir allık ve renksiz bir parlatıcı bulmayı beklerken, mavi, mor ve yeşil maskaralar ile rengarenk farlar gördüğümüzde oldukça şaşırdık.


Cilt bakımında nelere dikkat edersiniz?
Biraz kuru bir cildim var. Bu yüzden nemlendirmeye çok dikkat ediyorum. Clinique’ in temizleyicisi ve nemlendiricilerini kullanıyorum. Üç farklı nemlendiricim var. Üç günde bir Turn Around kremim sürüp üze¬rine normal nemlendirici uyguluyorum. Bir de gözeneklerim çok açık olduğundan gözenek sıkılaştıncı bir krem kullanıyorum.
Maske ya da peeling’lerle cilt bakımı yaptırır mısınız?
Haftada üç kere kendim peeling yaparım. Bir de kuzenlerimle arada bir araya geliriz. Eğlenmek için internetten çeşitli maske tarifleri alırız. Yumurtalı, ballı, meyveli karışımlarla maske hazırlayıp deneriz. Genelde benim yüzümde deniyoruz. Aslında bu maskeleri düzenli uygulasam herhalde cildim şimdi çok daha güzel olurdu. Makyajla aranız nasıl? Dizide 17 yaşında bir genç kızı canlandırdığım için hemen hemen yüzümde hiç makyaj olmuyor. Günlük hayatımda ise cildim kötüyse biraz* fondöten sürerim. Dudaklarıma dudak nemlendiricisi ya da parlatıcı, maskara ve pembe-şeftali tonlarında bir allık sürüyorum. Kaş altlarıma ise likit bir aydınlatıcı uyguluyorum. Gece dışarı çıkarken kırmızı bir ruju tercih ederim. Ayrıca, mavi, yeşil ve mor renkte maskaraları ve yine canlı renklerde farları çok seviyorum.
Güzel kadın deyince aklınıza hangi isimler geliyor?
Natalie Portman’ı beğenirim. Çok saf bir güzelliği var. Sophia Lauren, Elizabeth Taylor ve Audrey Hepburn gibi klasik güzeller geliyor aklıma. O dönemlere göre çok modem bir güzellikleri var.
Hangi parfümü kullanıyorsunuz?
Armani Code çok severek kullandığım bir parfüm. Gündüz genellikle Jil Sander Sun’ı tercih ediyorum. Bir de Victoria’s Secret’ın muhteşem kokularım da çok beğeniyorum.
Güzellikle ilgili yaptığınız hatalar oldu mu? Kaşlarım birbirine çok yakındı ve aldırmak istiyordum fakat annem daha çok küçüksün diyerek bir türlü izin vermiyordu, iz yaşındaydım ve asi bir kız olduğum için kendi bildiğimi okudum. Kaşlarımı tam ortadan makasla kestim. Evet yanlış duymadınız! Cımbız değil makasla! Bundan daha büyük bir hata olabilir mi?
Annenizden öğrendiğiniz güzellik sırlarınız var mı?
Annem makyaj ve güzellik konularına çok meraklı değildi. Ama her küçük kız gibi nen de bazen onun rujlarım sürerdim. Fakat aynaya baktığımda gördüğüm kızı hiçbeğenmez, “Çok çirkin oldum!” der ve hemen yüzümü silerdim. Ardından da sokağa fırlayıp erkek çocukları gibi oynardım. Neyse ki şimdi makyaja daha meraklıyım. Renk renk kalemlerim, farlarım ve maskaralarımla farklı deneyler yapıyorum.




Saç
Domruk, yanlardan aldığı saç tutamlarını gevşek bir şekilde burarak arkada firketeler yardımıyla tutturdu. Altta kalan saça elleriyle şekil vererek yuvarladıktan sonra ense hizasında bir yan topuz yaptı. Domruk, bu modeli sabitlemek için Osis, Elastic saç spreyi (500 ml, 53TL; kuaförlerde) uyguladı.
Makyaj
Toktay, gözlerdeki rengi M.A.C, Pigment in Deep Blue Green far (45 TL; 0212 282 2615) ile koyulaştırarak alt kirpik diplerine de uyguladı. Siyah eyeliner’ı kalınlaştırdı ve gözün iç kısmına beyaz ışıltılı bir far sürdü. Max Factor, Masterpiece Beyond Length maskarayı (37 TL marketlerde) birkaç kat sürdükten sonra dudaklarda çok doğal pembe bir renk kullandı.
Özge Özpirinççi’nin makyaj sırları:
M.A.C, Powerpoint gözkalemi 32 TL.
Bourjois, Liner Clubbing Maskara 30 TL.
Dior, Dior Addict Ultra Gloss Dudak Parlatıcısı59 TL.
Clinique Up-Lighting Liquid Illuminatior Aydınlatıcı 47 TL.
Blistex Dudak Nemlendiricisi 7,50 TL.
Clinique Blush Toz Allık 64 TL.
Jil Sunder Parfüm 75,99 TL.
M.A.C Far fırçası No:228 22 TL.

Kaynak: InStyle

Hiç yorum yok: