21 Ocak 2010 Perşembe

Çılgın Kıvrımlar




Televizyonun en seksi kadını ne sıfır beden ne de 20'li yaşlarda...

Mad Men'in güzel yıldızı Christina Hendricks, stil sırlarını açıklıyor.


Birçok ünlü gibi Christina Hendricks de gerçek hayatta televizyondakinden daha ince görünüyor. Mad Men dizisinde seksi görünümüyle baş döndüren Joan Holloway karakterini canlandıran Christina Hendricks, kıvrımlı vücudu ile oldukça feminen bir kadın. "Sırtı tamamen açık bir elbiseyi ya da straplez bir bluzu üzerime geçirip dışarı çıkamam. Kesinlikle bir sutyen takmalıyım!" diye itiraf ediyor 34 yaşındaki güzel aktris. Alev kırmızısı saçları için de şöyle diyor; "On yaşımdan beri saçlarımı bu renge boyuyorum." Hendricks'in saç rengi konusundaki takıntısı; Anne of Gren Gables isimli kitaptan uyarlanan Kanada dizisindeki bir karakterden kaynaklanıyor. Christina Hendricks; Kate Moss'dan çok Marilyn Monroe'ya benzeyen bir Hollywood yıldızı gibi görünmenin ipuçlarını ve kendi stil sırlarını anlatıyor.


Kıvrımlı vücudunuzla ilgili yersiz eleştirilere çok takılı kalıyor musunuz?

Christina Hendricks: Vücudumun bu kadar dikkat çekmesi ilk başlarda bana çok tuhaf geliyordu. Her zaman "Kendimle gurur duymalıyım" diye düşündüm. Etrafımdaki herkes bana destek veriyordu. Dizinin ilk sezonunu çektiğimiz dönemde bir akşam restoranda yemek yerken bir kadın yanıma yaklaştı ve "Size teşekkür etmek istiyorum. Sizi izlemeye başladıktan sonra kendi vücudumla gurur duymam gerektiğini fark ettim" dedi. Bunu duymak gerçekten muhteşem bir şey! Kadınların kendi vücutları ile ilgili iyi hissetmesini sağladığım için çok mutluyum.


Joan Holloway karakterini canlandırmak kendi stilinizi nasıl etkiledi?

C.H.: Joan'dan birçok şey öğreniyorum. Benim kendi stilim oldukça romantik. Feminen ayrıntılar her zaman ilgimi çeker. Bu zaman zaman bir elbisedeki fırfır ya da işleme olabilir. Joan ise yenilikleri takip etmeyi seviyor. Ben de bu sayede değişik bir tarza bürünerek; farklı tasarımların üzerimde nasıl durduğunu görmüş oluyorum. Son zamanlarda kalem etekleri sevmeye başladım. Eskiden kalem eteğin çok hanım hanımcık olduğunu düşünürdüm. Şimdi ise dap dar bir kalem eteğin bir kadını oldukça seksi gösterebileceğini fark ettim.


Stil sırlarınız neler?

C.H.: Vücudunuzun beğendiğiniz yerlerini ortaya çıkartın. Ben ince belimi beğeniyorum ve ne zaman bir elbise ya da bluz giysem belimi ortaya çıkartmasına dikkat ediyorum. Bu vücudumun daha orantılı görünmesini sağlıyor.


Daha ince görünmek için fazlalıklarını gizlemek isteyen kadınlara neler önerirsiniz?

C.H.: Kıvrımlarını saklamak için vücut tiplerine uygun olmayan kıyafetler giymek yerine kıvrımlarını daha orantılı ve güzel gösteren bir stili benimsesinler ya da kendilerine uygun bir tasarımcı bulsunlar. Bütün tasarımcılar sadece ince kadınlar için tasarlamıyorlar. L'Wren Scott ve Roland Mouret, bu tasarımcılardan bazıları. Denemeler yaparak kendilerine en çok yakışan ve uyan stili keşfetsinler.


Fotoğraflar: Perry Hagopian

Marie Claire
















Hiç yorum yok: